Vrácení zboží a reklamace
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Zboží, které Vám nevyhovuje nám můžete vrátit v originálním obalu a s neodstřiženými cedulkami do 14 dnů od jeho doručení. Vrácené zboží musí být v původním stavu, tzn. nenošené, neprané, nežehlené, nesmí zapáchat parfémem ani ničím jiným). Doporučujeme Vám zboží zkoušet pouze v domácím prostředí, aby při vrácení nejevilo známky vnějšího nošení.
Vrácené zboží musí být řádně zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození během transportu.
Vrátit zboží (odstoupit od smlouvy) můžete prostřednictvím FORMULÁŘE, který je ke stažení ZDE. Do formuláře uveďte:
- 1. Důvod vrácení
- 2. Detaily produktu, o který nemáte zájem a přejete si jej vrátit
- 3. Kam si přejete vrátit peníze
Formulář doporučujeme zaslat v balíku s nežádoucím zbožím, a to Českou poštou (ne kurýrní službou) na adresu:
Jitka Koleňáková - Decorina
5. května 1222/31
470 01 Česká Lípa
Vrácené zboží zaslané na dobírku nepřijímáme.
Peníze Vám vrátíme co nejdříve od přijetí zásilky, nejpozději však do 14 dnů od Vašeho oznámení o vrácení zboží.
Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně plánovaného nebo již zrealizovaného vrácení zboží, neváhejte nás kontaktovat:
- telefonicky na čísle +420 774981099 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
- anebo e-mailem na info@decorina.cz
REKLAMACE
JE OBAL VAŠÍ ZÁSILKY POŠKOZENÝ?
Při přebírání zboží od přepravce prosím pečlivě zkontrolujte obal zásilky. Pokud bude jevit známky mírného poškození (např. promáčknutá krabice, odřeniny, apod.), je nejjistější ihned s dopravcem sepsat "Zápis o poškozené zásilce". Vyvarujete se tím případných sporů v případě, že bude zboží po rozbalení poškozené. Pokud se jedná o křehké zboží nebo je obal silně poškozen (trhliny v obalu, apod.), raději zásilku vůbec NEPŘEBÍREJTE!
V případě, že kupující sepíše uvedený "Záznam o poškozené zásilce", je potřeba zaslat kopii přímo prodejci, aby byla tato nepříjemná záležitost vyřízena v co nejkratším termínu.
ZÁSILKA JE V POŘÁDKU, ALE JE VADA NA ZBOŽÍ
Je-li zboží poškozené, přestože obal je neporušený, informujte o této skutečnosti prodávajícího na email: info@decorina.cz
Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme zaslat i fotografii (zboží, obalu a přepravního štítku) včetně detailního popisu poškození.
Reklamované zboží odešlete doporučenou zásilkou na adresu:
Decorina - Jitka Koleňáková
5. května 1222/31
470 01 Česká Lípa
K reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu o koupi a přiložte vyplněný formulář pro reklamaci (ke stažení níže).
Prosíme o ponechání přepravního obalu, který je důležitý pro reklamaci u přepravní společnosti. Pro vyloučení případných pochybností a možného zamítnutí reklamace doporučujeme, abyste nahlásili poškození zboží do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace (pokud se nejedná o výrobní vadu) nebude brán ohled.
Záruka se nevztahuje na:
• vady vzniklé běžným používáním - změnou a únavou materiálu úměrně k délce a četnosti nošení
• nesprávným použitím - mechanickým poškozením
• nesprávným skladováním
• nesprávnou údržbou a čištěním
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku (převzetí zboží naší společností). V případě delších reklamací Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží získává kupující záruku novou opět v délce 24 měsíců.